Imitatörer

Fick dessa två filmer av min kusin idag och de här killarna är verkligen roliga!





Kommentarer
Postat av: Annamellita

sv. VAd kul :) kul att du kommenterar med så jag vet vilka det är som läser. Är ju mycket roligare om man kan svara på åsikterna som läsarna har. Jasså det visste jag inte :) jag får ta och kolla det om två veckor när jag ska till Eskilstuna, för där finns de. :) Tack för tipset!

Postat av: Mr. Pitt

haha vafan var du mitt i skogen och festa eller what? :D

2008-03-10 @ 17:10:57
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Jo, som förälder kan man vara lite "bortkopplad" ibland. När man är trött, stressad osv. Men hon på bussen, hon
fullkomligt SKET i sina barn. Såna föräldrar ska inte ha barn. Hon borde åtminstone få nån slags stöd genom sociala för att kunna orka (?) vilja (?) ta hand om dem... det är synd om barn som inte får uppmärksamhet alls. Det är de som blir trotsigast/skirikigast osv... (tror jag)

2008-03-10 @ 17:23:49
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback