En välbehövd dag för mig

Mathilda igår strax efter träningen

Jag - Usch jag behöver verkligen byta tampong
Mathilda -  Ja, du kan få låna min mus

för att förklara lite så råkade Mathilda få med sig sin katts leksaksmus i skon och erbjöd mig den då hon tydligen tyckte att det funkade lika bra ^^

Ja annars var det ett riktigt trevligt träningspass som efterföljdes av lite solarium och bastum där Mathilda visade sina norrländska gener och klarade av att sitta kvar där i bastun fastän temperaturerna hade bränt djävulen.
Efter det såg vi nån kass film som hela tiden var skrämmande men ingenting hände plus att skådespelerskan hela tiden slängde av sig tröjan och visade sin BH i alla scener. Jag blev fascinerade av att hon dock hade på sig samma rosa BH i varje scen? Brukar inte dessa kvinnor vilja variera sig?

Annars var natten hemskt intressant bestående av två väldigt varma brudar som utstrålade för mycket värme på grund av solariet. Varje gång vi kom emot varandra kändes det som ett litet element. Morgonen och eftermiddagen spenderades med att gå på stan, äta och slappa.

Lönen till Folkbladet ordnades och min chef är snäll. Idag är en välbehövd dag med slöhet och bara ta det lugnt. Mathilda ska dock snart hem och jag ska ta tag i teorin och se om jag kan förstå mig på bromssträckan och allt vad det är.



Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag har fått sommarjobb på folkbladet =)=) Har du fått något svar än? Hoppas hoppas att du också får. Han sa att han behöver nästa vecka också att kolla igenom alla ansökningar (så du kanske får svar senare annars) jag fick det redan nu och är så glad =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback