Det här med träning

Jag måste få avreagera mig lite nu. Vilket skitsnack allt detta med dieter och att vara helt besatt av vad man äter är. Läste lite på Katrin Sculmans blogg och hon är helt inne på det här med dieter och skit. Visserligen så tränar hon samtidigt så hon kommer nog i rejäl form men kom igen? Vad tror alla händer när man väl slutar med en diet? Eller tror folk att de för alltid kommer hålla en diet?
Så fort man slutar med en diet så rusar ju alla kilorna tillbaka och så sitter man där pösig och missnöjd.

Jag var och tränade imorse och efteråt märkte jag att ett par jeans som innan varit tajta inte är det längre och jag håller verkligen ingen diet alls eller så. Jag äter vad jag vill men jag RÖR PÅ MIG. Att bara ligga hemma, vara lat och försöka med nån diet är ju helt utsiktslöst. Det är helt otroligt att folk missar detta fortfarande. Att leva aktivt är vägen till en sund kropp, inte jag hetsbantar en vecka och firar med McDonald's nästa.

Fick med mig pappa på att köpa ett träningskort idag så vi får väl se hur det går. Han såg visserligen peppad ut när han märkte att jag fått muskler men men vi får se.

Kommentarer
Postat av: Yohn

Du ska köpa ett tränings kort själv.. annars då blir man inte tillräckligt peppad. =P

Katrin Sculmans är ett jävla wannebe som bara tillför världen ännu mer ytlighet. Dieter bör aldrig rekommenderas. Tallriksmodellen har ju alltid funkat så jag fattar inte GI och allt annat skit.

Postat av: Anonym

Svar; nej, jag har heller aldrig fattat det :S typ åtta på måndagar, men jag vet inte >.

2008-03-29 @ 17:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback