Tappar rösten och kommer inte kunna skrika så har ni något irriterande att säga now is the chance

Har försökt ignorera flera dagar i sträck nu att jag faktiskt håller på och förlorar rösten helt. Jag är inte sjuk längre tror jag men min röst blir alt sämre. Jag låter nu som en kraxande höna och ingen förstår/hör vad jag säger alls. Hoppas det här släpper snart för jag behöver för tusan min röst för att kunna göra mig hörd och planera allt i sommar.


Imorgon måndag blir lite hektisk för mig eftersom det är så mycket ärenden och saker som ska fixas. Egentligen är det nog en bra sak för jag känner en märklig ångest när jag väl inte gör något. Då sitter jag bara och undrar - Borde jag inte göra något nu? Jag och syster ska nu antagligen gå på Gröna Lund på tisdag vilket är en mycket bättre dag såg jag på grund av flera orsaker.


•1.       Vädret ska vara bättre i Stockholm

•2.       Busspriserna är mycket lägre vilket betyder mer pengar kvar till resan om två veckor

•3.       Det kommer kännas som om jag reser oftare bort från stan eftersom jag ska till Marcus på fredag.


Kommentarer
Postat av: ellinor

jaa :) här på metro så behöver man minst 5000 godkända sidvisningar inom en månadsperiod, sedan så är det på granskning i 20 dagar, sedan får man reda på om man får minst 5000 godkända eller inte :p på blogg.se tror jag inte att man kan tjäna några pengar :P

än så länge har jag inte sett några siffror, men det står att de kommer ca. den 15, men att man ska ha överseende att det kan ta ytligare 1-10 dagar :P

jaa usch :( ja det borde dom verkligen göra :)

japp, jag åker imorn och kommer hem på lördag kväll :)



jadå det låter bra :)

kram kram

Postat av: cindy

JAg är sjuksköterska.

Hoppas du får kul utomlands :) Vart ska du åka, jag behöver restips :)

2008-06-15 @ 21:05:51
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: Haha, men typ, kanske ska ta och prova imorn? ;D



Tack! :)

2008-06-15 @ 21:08:47
URL: http://mordisk.blogg.se/
Postat av: Sess

Nej men kära nån!

Stackars liten att vara sjuker

Krya på dej vännen!!!!



Ja minsann det gäller att sätta stopp ibland när det är för gott hi hi

Hade väldiga problem att hålla vikten i början när vi blev tillsammans,bara åt och åt hi hi

Men sen gick han med på att laga lite nyttigare mat så det är inget problem längre precis.



Midsommar ska firas hos killens mormor och morfar,oj det kändes konstigt att skriva haha

kallar dom oxå mormor och morfar.

Och svärmor kommer oxå.

Blir grillning och öl så massa gott ska det bli!

Vad ska du hitta på för kul då?

kramar

2008-06-15 @ 21:36:14
URL: http://calla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback