Stockholm kl 11:33

Det här med att inte dricka på ett bra tag för att sedan festa ibland verkar inte fungera på mig. Jag blir fullare än vad jag skulle blivit om jag festade regelbundet. Jag hade i vilket fall verkligen skitkul igår.
Mathilda tog studenten igår och jag var bjuden på hennes studentskiva. Hennes släkt var hur trevlig och fin somhelst men samtidigt väldigt bra på att fylla på ens glas hela tiden.
Hamnade faktiskt på Otten igår med Mathilda och Mia vilket jag inte trodde. Har inte varit där på evigheter men det var kul trots att det inte är mitt favoritställe. Jag satt dock mycket i telefon i kvällen och fick nog en hel del sagt.
Tycker idag lite synd om de stackare som fick prata med mig men förhoppningsvis tyckte alla det var okej.

Ska skicka iväg min artikel om utspringen till Folkbladet och sedan börja packa inför Stockholm. Svarar på alla kommentarer när jag får lite mer tid.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ses snart!

Postat av: Michelle

Svar: Tack tack tack tack! Fatta att jag är klar nu liksom ;) Så sjukt! Tack igen för gratulationen =)

2008-06-06 @ 13:07:26
URL: http://eyeofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback