Någon slags sammanfattning över veckan som gått

Är väldigt överraskad över att det är lördag och inte söndag idag faktiskt. Har varit inställd på att det är måndag imorgon och att jag har massor att börja fixa med innan resan så. Skönt att få skjuta upp det en dag till i alla fall.


Sitter här och funderar över att det faktiskt har varit en riktigt bra vecka trots mycket funderingar från mitt håll och slutsatser om att jag både gjort rätt och fel när jag hanterat saker. Var hos Marcus i Nyköping över midsommar som sagt och kom hem tidigare idag. Det var riktigt mysigt och det var länge sen jag blev så mätt på god mat att jag knappt fick ned någon dricka.


Det var i vilket fall en väldigt trevlig fest med fina människor jag kom bra överens med. Fördelen för mig är nog att alla var lite äldre än mig vilket är på något sätt skönt. Resten av kvällen och imorse spenderades med mys och filmtittande samt ca 4 timmars sömn. Var ju skapligt trött nu på eftermiddagen. Vilket fall som helst var det riktigt mysigt och jag gör gärna om det någon gång.


Veckan som kommer nu kommer gå åt till att förbereda mig för min en månad långa resa som börjar. Kommer väl hem någon gång i slutet av juli så jag hoppas det blir riktigt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback