Kamomill te

Solade som sagt idag igen....och somnade i solen! Inte smart alls för just nu sitter jag med en helvetisk huvudvärk och dricker litervis med vatten. En annan vän mådde tydligen också illa efter solen idag så det verkar inte bara vara jag.
En annan sak som bekymmrar mig dock är att jag har ett svullet öga, rättare sagt så är vänstra ögat svullet.
Jag hoppas det går ned till på tisdag eftersom det inte är kul att gå på dejt med ett svullet öga...eller ja tror nog inte det påverkar så mycket. Tänker säga att jag tycker om Rocky filmerna så mycket att jag försöker efterlikna Sylvester Stallone i dem.

Får bli att tvätta ögat med kamomilte. Kamomilte är förövrigt min lösning på alla problem oavsett om de är ekonomiska, psykiska eller fysiska. Det lugnar ned en när man är orolig och botar de allra flesta ickelivshotande krämpor man kan tänkas ha.


Kommentarer
Postat av: anja

Har inte smakat det där.

kram kram

Postat av: sarah

sv; ja precis, att ställa sig med spisen igång då det är över 25 grader - hmm Nej tack! . Då kokar man ju ihjäl som en potatis ^^ hehe . Helgen var bra för min del , lite party och lite chill . :) För din del? :D Kram

2008-06-02 @ 09:34:16
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: Isak

haha, kom och tänka på den där filmen(givetvis har jag glömt vad den heter) när någons farsa har fönsterputs på precis allting från brännskador till finnar haha^^.

2008-06-02 @ 12:54:58
Postat av: Alexandra

det där är supergott tycker jag! =)

2008-06-02 @ 13:31:57
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Postat av: sophie

jag åker till turkiet i 2 v, med mina kompisar(=

kram S

2008-06-02 @ 14:44:32
URL: http://ssophiekarlssonn.blogg.se/
Postat av: Julie

sv; tack så jättemkt för tipsen, vi har tänkt på det med tydliga mål så att det inte verkar flummigt :) Skriver säkerligen fler frågor till dej lite längre fram :P

Hur mkt kostade själva resan för er och fick ni sponsorpengar så att det räckte lr betalade ni nåt själva?



Jag ska på Hultsfredsfestivalen, jag bor här så det blir festival varje år, så himla kul! Skulle dock åxå vilja till arvika, men jobbar tyvärr då :(



lycka till på dejten och hoppas ögat lagt sej tills dess :)

2008-06-02 @ 14:59:14
URL: http://mique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback