Humörsvängning

Är på ett underligt humör idag. Bara går omkring och saknar allt hela tiden. Känner mig allmänt malplacerad och besviken på människor som helt enkelt är dumma.
Är på det där humöret som helt enkelt gör att jag inte alls tänker hålla upp någon fasad idag. Ringer någon så tänker jag vara väldigt ärlig och klagar någon tänker jag köra på samma sak.
Jag är inte på dåligt humör jag är bara på underligt humör.

Gossip Girl går nu och jag hatar den där serien. Alla är bara fula och dumma och folk som slaviskt följer den där serien är samma sak!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Svar: Jag är hemma från Stockholm nu, kom igår kväll :) Så, alltså Motala nu! Men börjar jobba på Folkbladet imorgon, så då ska jag bo i Linköping lite nu och då istället. Jobbar rätt mycket kväll, så det blir jobbigt (eller faktiskt till och med omöjligt) att ta sig annars. Jobbar du någonting snart? Har definitivit tid för luncher och så, eftersom jag som sagt jobbar kväll. Så det är bara att vi hörs =) Krams!

Postat av: ellinor

åh :) hoppas ni tycker om varann :D hihi

aa jag tycker med det är skönt att vara hemma :D

hehe nae, den kunde ju vart sämre om man säger så :P

jadu, på tisdag börjar jag jobba, och hoppas att jag får lite tider framåt då så att jag kan börja planera lite annat smått och gott :P hehe

sj då :) ?

kram kram

2008-06-22 @ 19:58:09
URL: http://www.metrobloggen.se/ellinoranzelius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback