Högskoleutbildade, släng er i väggen!!!

Angelique Papillon säger:

Alltså följer du historien om Pete Dorothey, Amy Whinehouse och hennes Blake?

Angelique Papillon säger:

detta är knarkarnas shithead bråk

Nadjii säger:

nej?

Angelique Papillon säger:

helt underbart

Angelique Papillon säger:

jo du ser pete och amy har ju hånglat

Nadjii säger:

följer inte mycket jag

Nadjii säger:

jo det har jag sett

Angelique Papillon säger:

kan du tänka dig bakterierna som frodades där?

Nadjii säger:

vidrig bild

Angelique Papillon säger:

okej nu ska amys man blake tydligen ha hyrt en torped för att döda pete

Angelique Papillon säger:

amy har i sin tur setts springa omkring i bh på gatan igen vrålandes blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaake

Angelique Papillon säger:

jag är helt fascinerad för dessa människor lär iaf få mer jobberbjudanden än jag

Angelique Papillon säger:

och mer sex med för den delen

Angelique Papillon säger:

om jag inte rakade benen en vecka skulle jag bli kallad äcklig

Nadjii säger:

hahahahah

Nadjii säger:

galet

Nadjii säger:

sinnessjukt



Kommentarer
Postat av: emilie

svar: nej gumman vad jobbigt att vara sjuk när man kan vara ute i värmen och sola och bada :/

hoppas det går över

kram kram

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack snälla för ditt svar!

2008-06-12 @ 10:13:38
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Nadja

Haha ja men fan vad ska man säga, insane!!!!!!!!



Blaaaaaaaaaaaaaaaaake stoppa torpeden jag strular med honom med så snart skuter han sig sjlälv. Ja har iiingen kvar bu hu...

2008-06-12 @ 13:06:37
URL: http://thencloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback