Helt öm i kroppen

Att åka bergochdal bana i flera timmar för att sedan fortsätta med allt annat som finns på plats visade sig inte vara särskilt skonsamt för kroppen.  Hela min kroppen är öm och det känns som om jag haft ett träningspass från helvetet. Hoppas det här släpper snart för det sista jag vill är gnälla hela dagen imorgon om hur jag har ont överallt. Tror inte man räknas som särskilt bra sällskap då.

Trots min kropp som idag är lila skör som en 90 årings så lyckades jag fixa så jag får ut ett nytt betygsdokument med alla mina fina nya betyg. Det borde komma innan semestern som förövrigt nu är enbart 11 dagar bort. Det är snart och jag har nog inte förstått att jag ska åka än.

En annan sak jag räknade ut är att det är ca 57 dagar kvar tills jag flyttar hemifrån?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv; på ett dagis faktiskt :) aha det låter härligt kul! trevlig midsommar på dig :) kram

Postat av: Dennis

Ja, jag har gått ner ett par kilo vilket känns jätteskönt . :) Man får på sig allt möjligt typ :P Du får ha en riktigt fin dag trots det dåliga vädret... kram!

2008-06-19 @ 16:28:59
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Anna

Svar: Haha, okej :), hade du kul?



Jag är faktiskt klar med all städning nu, sköönt :)

2008-06-19 @ 16:36:28
URL: http://mordisk.blogg.se/
Postat av: Sess

Halloj tjejen.

Ååå dom är så söta! Har hon lärt sej några ord?

Dom är riktigt bra på att prata ju!

Min har sagt hallå en gång och skrämde slag på mej hi hi men det va 3 år sen och hon har inte pratat på riktigt sen dess, jäkla massa skrikande bara.



Vilka härliga bilder du lagt upp, ser ut som ni haft skitkul!

Oj stackars att va så öm i kroppen hi hi

Du får köpa dej en liten rullator att ha dagar som denna =P

Mina planer är i rullning idag faktiskt, håller på att städa som en toka här hi hi

I morron ska vi ju va borta hela kvällen så vill kunna slänga mej i soffan när jag kommer hem och bara njuta, kanske fantisera att det va nån annan som städade ÅT mej så känns det extra lyx ha ha

Vad hittar du själv på idag då?

Kram

2008-06-19 @ 17:56:39
URL: http://calla.webblogg.se/
Postat av: ellinor

jaha, aj då, va det nån speciell fråga du ville fråga :) ?

hade du det bra i stockholm :) ?

ja du får ta en tripp till ullared i sommar :)

nae du, inget bestämt. hoppas man kan träffa lite folk i denna öde stad..:p

ja just det, markus :D lycka till ;) take it easy my dear (a)

kram kram

2008-06-19 @ 18:11:58
URL: http://www.metrobloggen.se/ellinoranzelius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback