Gröna Lund

Som jag innan skrivit så var jag och syster i Stockholm på Gröna Lund hela dagen igår. Det var riktigt kul och något jag tycker man ska göra som syskon helt enkelt. Nadja var med ett tag och åkte bergochdalbana med oss samt smällde i sig våfflor och såg glad ut. Jag och Berina åkte nog alla de "farliga" karusellerna hundra gånger om.
Det var till den grad av vi faktiskt började må illa och bestämde oss för att ta det lugnt. Lustiga Huset är en av attraktionerna jag faktiskt glömt bort hur roligt det kan vara. Springa omkring där inne och bli exalterad på samma sätt som när man var 10 år gammal eller nåt.  
Berina satsade stenhårt på att krama alla clowner, apor och allt annat som kom i vår väg och jag förevigade det hela på bild. Det här blir verkligen en dag att minnas nu när jag ska flytta hemifrån.

Lite Bilder från dagen

      

och avslutningsvis:


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad kul med grönalund!

Sv: Han står och skaver mot någonting (vet inte vad) som vanliga hästar inte får skav av, vettefan hur han lycks :P

Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Tack så mycket :)

Det ska jag tänka på och börja skriva lite bättre, vet att jag klan vara lite dålig på det, då jag har lite bråttom ibland, men ska klart bättra mig =)

2008-06-19 @ 15:46:34
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: m

erhm, hahnej.

han är nyvaken xd

2008-06-19 @ 15:47:03
URL: http://alltidmelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback