FRA lagen

Är det bara jag som blir rädd nu? Som tycker att det här är att gå alldeles för långt och att det är helt otroligt att man röstar igenom en lag som den svenska befolkningen inte vill ha?

Är det bara jag som tänker på nazismen och kommunismen under 1900 - talets början när jag hör det här? Tror det är dags att sluta klappa oss själva på axeln om hur bra vi är och framför allt bör vi sluta kalla Sverige för "demokratiskt".
För att få lite snabb fakta om vad FRA - lagen innbär för alla

Klicka här:

Jag skulle kunna gå igång på detta och skriva texter som sträcker sig miltals mendet behövs inte. Det räcker med att säga att det här är en skam helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: selmalalala.

Stoppa fra-lagen, jag tkr det är väldigt onödigt asså, fattar inte varför folket ska få lida så, usch.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback