En utmaning mina vänner

Det pågår ett förberedande till krig i min familj. Eller låt oss kalla det en utmaning.
Ni ser min mamma har rökt väldigt länge men har minskat så pass mycket att jag och syster anser att hon kan sluta helt.
Mamma anser tvärtom att det kan hon inte alls.
Jag och min syster gillar cola och läsk i allmänhet lite för mycket och äter grönsaker lite för lite

Ni ser var detta är påväg va?

Den 23:e denna månad ska mamma sluta röka och syster och jag ska sluta dricka läsk och börja äta grönsaker.
Jag är något otroligt nyfiken på hur detta kommer gå.
Funderar också på om vi kanske förlorat vettet eftersom vi den 30:e ska sätta oss i bilen tillsammans och köra ned till Bosnien. Det blir intressant att se om vi kommer ned i samma antal som vi startade.

svarar på kommentarer ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback