Bättre humör och en allmän uppdatering

Efter ett välbehövt jogging pass så vände det sura/underliga humöret till ett mer neutralt humör. Sitter här och kastar mot min vilja en blick på Italien/Spanien matchen och undrar hur det går. Antar att större mer världsomfattande turneringar i sport drar till sig min uppmärksamhet. De flesta saker som är  internationella verkar jag fastna för.

Dagen idag har förövrigt varit rätt bra. Var en sväng ute vid Maxi och upptäckte något som i princip fick mitt hjärta att stanna: Den nya Richard Bachman  "Blaze" är ute och jag ska köpa den nu när lönen kommer. För er som inte vet vems
pseudonym Richard Bachman är, skäms och slå upp det sen! Den här boken kom faktiskt först ut i serien och utkastet fanns redan under 70 - talet men först nu har den dammats av och släppts i sin helhet. Jag tror självklart att den är väldigt bra och spännande.

Eftersom det bara är en vecka kvar tills jag åker iväg så har jag och Marcus bestämt att han besöker mig ännu en gång. Denna gång är det planerat att vi ska äta pizza på pappagrappa och bara ha det allmänt trevligt. Jag har svårt att säga nej till bra förslag och så får det bli. Vi syns nog igen i början av augusti sen men för tillfället får vi ta det som går att fixa ihop och det är inte fy skam det heller.
Underligt det här med relationer, hur de kan utvecklas av en slump och hur man kan snubbla på varandra bara sådär. Jag trodde aldrig att jag skulle träffa någon att hmm ja träffa nu bara någon fjuttig månad innan jag flyttar. Med tanke på att jag inte haft en relation på så länge är jag rätt förvånad över detta. Är det här universums sätt att ge mig en vink om att jag faktiskt inte suger helt och hållet? Att jag kan vara omtyckt precis som jag är och att det finns människor där ute som vill mysa med mig? Jag tänker ta det som det eftersom jag tror att det kan vara så. Inte för att jag brukar ha för vana att klanka ned på mig själv men utan vinkar från universum är det svårt för mig att enbart lita på mig själv.

Ps: Är det så att universum ljuger har jag den perfekta tröstlösningen.

Klicka här:

Kommentarer
Postat av: Mikaela

tackar, det var snällt !

älskar bilden till vänster på din, så underbart fin! hihi

Postat av: selmalalala.

jaaa :D .. vi åker till sarajevo först, sen more, och så vidare till sandzak ^^ :D självdå? pusshaj

2008-06-23 @ 11:16:45
URL: http://selmiiicaa.blogg.se/
Postat av: Sess

Jahaja 3 timmar är ju inte katastrof ju, går att stå ut med!

Ja spännande sånt där! Han är kanske mannen i ditt liv hi hi vem vet.

Jag och mannen har varit ett par i ca 7 år faktiskt hi hi vääääldigt länge med andra ord men känner oss ganska nykära ändå fast på ett annat plan kanske.

Kärleken är underbar iaf och jag är lycklig med honom.

Tja idag hade jag massa planer men inget blev som planerat tyvärr,vädrets fel hi hi

Blev en slappdag i soffan istället.

Vad har du själv hittat på då?

Kramar

2008-06-23 @ 18:32:55
URL: http://calla.webblogg.se/
Postat av: Rocky

Hej, så då är du lite i samma sits som mig :( ..jag tror att du kan ha en poäng i det att det tar lite olika lång tid att lägga någon bakom sig beroende på hur ens relation var och hur personen var och allting.. Men jag tror också (som någon sa i min blogg) att alla kärlekar är olika, och att man inte kommer få uppleva samma som med den första kärleken, men man kommer få uppleva nya annorlunda kärlekar - som utan att man vet det kan bli lika bra eller ännu mer underbara.. Så jag tror att alla kärlekar är väldigt unika :) det gäller nog bara att hitta rätt igen, hitta någon man tycker om och har trevligt med, och VÅGA chansa! Det kan nog bli helt underbart om man bara vågar chansa (trots att de inte verkar som att han är den perfekta killen vid första intrycket) :) ..hur tog de slut mellan dig och din förra kille? :( Kram

2008-06-23 @ 21:03:59
URL: http://itsrocky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback