Vissa tar det hårdare än andra när man inte svarar på msn

Nadjii säger:

vad har du på dig?

Nadjii säger:

har du sett death of dali???

Nadjii säger:

varför har man missat den??

Nadjii säger:

taaalk toooo meeeee!!!!!!!!!!!!!!11


Nadjii har precis skickat dig en vibb.


Nadjii säger:

men fine, bry dig inte om mina kläder eller dali

Nadjii säger:

det bliiir inget

Nadjii säger:
gör du det!

Hahahah Nadja vi syns om en kvart.
Är förövrigt hemma nu men bara en kortis. Svarar på kommentarer och uppdaterar senare ikväll hos Marcus.


Kommentarer
Postat av: Madde

Kika gärna in om du har tråkigt!!!



Kram Angelwing

Postat av: Nadja

ja men när du äntligen är hemma så kan man inte få tag på dig iaf, vad e det för stil va? j***a viktigpetter, jag är så upptagen, nanana Erkänn du satt å bajsa.. i know it!





btw: jag vill ha konstruktiv kritik angående inbjudningarna så fort som möjligt. Ring mig när du kollar på dem så kan vi disskutera:) Pusss

2008-07-17 @ 17:52:07
URL: http://thencloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback