Bosnien, Zenica

Ar framme i Bosnien nu. Sitter i skrivande stund och ar helt forbryllad over varmen har. Det ar helt lojligt hur varmt det ar men jag klagar inte. Jag har det bra och ar nojd.
Imorgon ar nog planen att vi ska ta oss till Sarajevo och ga omkring dar. Ska nog aven traffa min farbror dar osv.

Ar valdigt glad over att saker ar billigare har fortfarande och att jag fatt min telefon att fungera ocksa. Maste saga att ag alskar att vara har. Det ar kanske inte det finaste landet och diet land med hogst standars men det har ta mig tusan sjal vilken ibland ar viktigast.

Hoppas alla i Sverige har det bra och att ni har det lika varmt som jag har det =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skönt med värme! Själv sitter jag i ett regnigt Litauen. Ha det jättebra i Bosnien!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback