McDonald's Rabatt och tjockhet

Imorse när jag vaknade var jag så trött att jag trodde att jag faktiskt bara skulle strunta i att gå upp och somna om.
Blev inte tyvärr så utan jag släpade mig till Folkbladet trots att jag knappt såg vart jag gick.

Jag lyckades få klart lite grejer som ska publiceras och fick världens bästa uppgift. Jag blev riktigt glad
Åsa som är kulturredaktör har en bok eller en katalog kanske det är.
Där finns alla nya böcker som kommit ut eller kommer ut i Sverige den närmaste tiden och gissa vad??? JAG fick beställa de böcker jag ville ha och sen recensera.

Amra var en jäkla glad flicka kan jag säga

Jag slutade strax innan lunch då jag även Sandra ringde och sa - Ät lunch med mig nu
Jag var inte sen att protestera och vi hamnade på donkan där jag utnyttjade mina rabatter stolt. Ja, jag vet att jag innan skrivit att jag inte äter onyttigt längre men jag har nog inte ätit något från stan mer än 2 - 3 gnger det här året.

Vi satt länge och diskuterade vitt och brett om allting och ingenting men mest relationer och bestämde att vi ska ut på fredag och festa som galna. Jag ska även få med Nadja och Mathilda så vi har det riktigt kul
Jag och Sandra hann även att diskutera vår resa i sommar och jag tror det blir riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback