Ett sent inlägg

Idag har dagen mest bestått av att plugga och att se på film.

Först såg jag första delen av Stephen Kings - Jerusalems Lot och sen både Rocky del ett och två som gick på TV.
Tyckte det var lika bra som alltid trots att jag har filmerna på dvd men men

Jag åt kakor och tjafsade om något jag inte minns med min syster. Nu sitter jag här och kan inte sova.
Anledningarna är många men min största oro är:

1. Vad händer om jag kommer in på en skola men sen inte hittar boende i den staden?
2. Vad händer om jag inte kommer in på den skola jag vill?
3. Jag vill att distansplugget ska vara klart
4. Körkortet startar snart och det känns tungt

Sen finns det en mängd olika saker som dagligen dyker upp. Det är en stressad tid men förhoppningsvis ordnar sig allting till det bästa.

Usch börjar känna mig så karriärinriktad nu, på ett bra sätt dock men börjar kännas som om det kanske saknas lite annat.
Nu i veckan ska jag bröja träna, träffa lite nytt folk och planera resor. Jag behöver resa, om jag inte får resa dör jag tror jag..... Det värsta jag vet är att vara i ett och samma land flera månader utan att få sticka iväg någonstans då och då. Det är mer än dags nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback