Det känns, det känns

Det  kommer bli en bra dag i dag, det känner jag i magen

Jag har bara varit här på Folkbladet i 1,5 timmar och längtar redan efter att få ge mig ut på stan och shoppa.
Det var ett tag sen jag kände för att göra något. Förbannade väder.... men nu är solen framme i alla fall. Den lyser starkt och rakt på min panna medan jag skriver det här på redaktionen.

Det är nu dags att sätta igång med livmorderscancer och livmodersvaccination artikeln. Blir nog spännande. Mathilda berättade att man får ta sprutan i rumpan.... jag som trodde man tog den rakt i livmodern..... usch usch

Imorgon blir det fika med Mathilda och förhoppningsvis gör jag något mer kul i veckan!

Kommentarer
Postat av: thilda

vi behöver nog imorgon!

2008-01-14 @ 13:28:55
Postat av: Amra

det tror jag absolut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback