1001 album du måste höra innan du dör

Jag har redan "1001 filmer du måste se innan du dör" men i vår kommer en motsvarighet med musik.

"1001 album du måste höra innan du dör" är redan förbeställd av mig på cdon.com och jag är en glad människa. Har ingen bild på hur omslaget ser ut men det är iaf David Bowie från albumet Aladdin Sane som pryder det.

image177

Här kommer en bild på boken om filmerna jag fick när jag fyllde 18 tror jag.

image176 Självklart är det Gudfadern som är på omslaget.

Kommentarer
Postat av: thildu

LUSTIGT!!! och kusligt... nyss plockade jag fram den där exakta dawid bowie LP skivan och ska lyssna på den jag plockade även fram christiania F
albumet, och lite kate bush, led zeppelin, pink floyd, bob marley och simon and garfunkel osv osv LP skivor..:D

2008-01-23 @ 13:56:28
Postat av: Amra

ohh mathilda jag blir så sugen på att köpa en gramofon direkt när du säger så!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback