Upptagen, upptagen, upptagen

Idag har jag bara löjligt mycket att göra, det är konstigt jag menar jag är en arbetslös kvinna som börjar studera i höst. Alla jag känner som är i den sitsen har hur mycket tid somhelst till att bara sova, supa och glo in i väggen och ångra grejer de sagt och gjort på fyllan.

Jag gör inget sånt. jag bara GÖR en massa saker hela tiden. Men jag klagar inte men hinner dock inte träffa någon knappt. Bara svara på msn om någon skriver eller så, där får man tag på mig.

Hade första körlektionen idag och jag frågade läraren om jag körde tokigt och han svarade i skämtsam/halvt allvarlig ton - Nej inte kör men jag vetifan som person..... Tack så mycket tack
Sandra fick sitt körkort idag förövrigt så jag passar på att gratta henne här! Grattis

Ska skriva mer för Folkbladet så det känns kul att ha nån liten inkomst då och då som gör att jag klarar mig.

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

han skriver inget hotfullt, så det blir ingen olaga hot i så fall. han är redan anmäld för ofredande iaf, för att han håller på och ringer och skickar sms jämt.

2008-02-27 @ 18:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback