Solen skiner himlen är blå, oj vad kul det är att leva då.... eller nått

Jag har upptäckt att det är helt omöjligt för mig att bli på purket humör när vädret är bra. Idag blåser det lite men solen skiner på mig och det resulterar i en glad jag.

Träffade Sandra imorse och vi åt frukost på Waynes (eller vad heter det där stället egentligen) och sen köpte vi en varsinn skinjacka och jag köpte en kjol från jag-spyr-affären Monki. Ikväll kl 00.00 kommer jag stå redo på stan för att slåss om böckerna till bokrean! Har redan en krigsplan och jag tycker synd om de tanter och annat diverse folk som försöker ställa sig i min väg!

Var och gjorde delprovet på körskolan och gjorde en överraskande upptäckt: uppenbarligen talade min lärare inte sanning när han sa att jag skulle plugga på de första tre kapitlen för nog fan var det en massa annat med där så som körregler och trafikskyltar. Jag gör om provet nästa vecka men pratar med läraren på onsdag om det här. Är det så att denna körskola forsätter vara såhär kass så byter jag... Löjligt beteende!

MEN, jag är ej fortfarande på dåligt humör.
Veckan ser upptagen ut som vanligt men det är rätt lugnt faktiskt. Helgen ser rätt lovande ut då jag kanske ska med Sandra till IKEA och sen så ska vi tre (Mathilda också) äta middag på Pappagrappa och fortsätta med vin och diskussioner hemma hos mig. Ja just det, jag ska antagligen gå på Lykke Li på torsdag och på lördag har min syster sitt 13 års kalas (fest heter det nog numera) så det är fullt då med!

Nej nu ska jag äta och sen plugga och fortsätta vara glad!

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Hahaha det händer sjukt mycket på våra åkrar du. Harar kutar över gården. Det är typ den action som finns på landet. Men du hade en bra helg ändå?

Ooh, IKEA. Dit vill jag igen du ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback