Oproduktiv måndag

Vad är grejen med distanslärare? Är det meningen att de ska vara så pass distanserade att det inte går att nå dem eller få dem att svara på mail om vad tusan nästa uppgift går ut på?
Nu känner jag mig riktigt irriterad för jag kommer inte vidare.

Har också börjar oroa mig för sista hepatit vaccinationen som ska ske den 25:e. Jag klarar det inte, klarar inte ens att tänka på nålen som närmare sig huden med en liten droppe längst ut och den vassa spetsen som bara längtar efter att genomborra min muskel..... jag vill inte och eftersom jag är så pass fobisk spänner jag mig mycket vilket resulterar i att det blir en stor svullnad efteråt. Inget problem med smärtan dock utan själva injektionen, jag klarar nog inte detta bara sådär.
Men jag vet också att om jag tar den här sprutan nu så behöver jag inte ta nån hepatit spruta på 30 år. Fan.

Ska försöka sätta mig och förstå något av den jobbiga teorin också.

Kommentarer
Postat av: lina

Jag har också tagit den sprutan, och jag tycker verkligen det känns konstigt när de sprutar insjälva vätskan, men det är ju verkligen värt det!
Och som du sa, ingen spruta på 30 år! Håll ut!

Postat av: Mr. Pitt

Anmäld för diskreminering? av blondiner eller vad? :D

nja man går vidare till större tävlingar.. så ingenting är korrekt :D

2008-02-19 @ 13:11:30
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback