Krigsplan för Bokrean

Bokrean startar den 26:e kl 00.00 och varje år har jag en krigsplan inför detta. Jag vill nämligen tränga mig förbi alla tanter, stressade mammor samt småungar som håller upp alla böcker de ser och skriker - mamma, kan jag få den här?

För att undvika detta och för att speciellt undvika att inte få en bok jag vill ha skriver jag en lista på alla böcker jag vill ha i respektive bokhandel.

Jag har precis färdigställt listan för Anderssons Bokhandel och den ser ut såhär:

1. Paulo Coelho - Zahiren
2. John Le Carre - Den gode tolken
3. Tusen och en natt del 1 och del 2
4. Anthony Beevor - Spanska inbördeskriget
5. True Crime böckerna
(dock inte helt säker här, får ta en närmare titt på dem senare)

Akademibokhandeln samt Åhlens (men åhlens brukar alltid vara dyrast så det struntar jag nog i) har också bokrea och en lista över böcker jag ska köpa där ska skrivas.
Jag undrar dock om jag kanske missat något? Är det någon bok som absolut måste läsas?


Kommentarer
Postat av: Sali

Jo, men själv tycker jag att den reklamen är rolig. Man måste förstå ironin i den, dem har gjort så med flit för att hon skulle spela en bimbo. I vilket fall som helst så har ju iallafall tittarna fastnat för reklamen. Men ibland överdriver folk med att hålla på och anmäla sånna saker, tycker jag.

Postat av: Sali

aah jo det vet man aldrig =P
Jag tyckte hon såg sådär roligt korkad ut :D haha.. Så man nästan älskar henne bara för hon ser så korkad ut :D hehe

2008-02-19 @ 17:54:46
URL: http://SaaaLii.blogg.se
Postat av: anja

Vad skönt att det är okej nu.
Hahaha kokt kräfta precis så ser hon ut, kram kram

2008-02-19 @ 18:14:12
URL: http://justsweet.blogg.se
Postat av: Linda

S: Dååå bor man på landet minsann! HAHA!

Vi håller på med ett projektarbete om unga rullstolsburna här i kommunen. Och då ska vi prova på att själva sitta i en rullstol som vi fått låna av skolan.. Och sen ska vi filma hur en rullstolsburen då kan klara sig i Ystad..

DU MÅSTE LÄSA NÄR BLODSBANDEN BRISTER! Så sjukt sorglig!

2008-02-19 @ 19:30:40
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback