Kort inlägg

Sitter här och försöker få klart en artikel till kl 17.
Sen kl 17:30 ska jag på mitt första spinningpass
Efter det ska jag till Södperköping och träffa Sandra och Mathilda för att festa och se på film.

Idag har jag hunnit med att få ett chockerande besked, det kom så fort jag vaknat och är fortfarande orolig och har nog inte riktigt förstått att det faktiskt kan ha hänt.

Efter chockerande besked träffade jag Nadja för att fika på Världens Bar och sen gå på Norrköpings olika museum. Vi hade det kul och fotade massor.

Nu måste jag rusa om jag ska hinna få med allting!

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHAHA. Jag hade seriöst en sån dålig pincett att arbeta med igår. Verkligen toppen. NOT! HAHA! Fick noppa med den åt fel håll för att ens kunna få loss några hårstrån.

Jo, barn ja. Jag ska ju tydligen vara gift när jag är 22,5 år gammal. Så nu återstår det att se när mannen dyker upp ;)

Btw, vad var det för nyheter? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback