Ingen söt pojke kan ordna någonting

Visste ni att man ibland kan bli rädd för att det går bra och ordnar sig?
Den här stan har verkligen inget mer att ge mig
Det enda jag undrar och är nyfiken på är vilka som kommer visa sig vara riktiga i slutänden?

Imorgon blir en riktig slösaktig dag i form av shopping, det känns rätt okej med provet som är då också.
Slipper hepatit vaccinationen gör jag också. Ibland ler jag lite för mig själv och suckar nöjd sådär.

Jag har förövrigt återupptäckt Eros Ramazzotti som jag sett live i Sarajevo i en annan tid som jag ibland lyckas intala mig aldrig fanns.

image247

Detta är inte en bild från Sarajevo

Kommentarer
Postat av: Phil

ja, nätpokern har förstört många liv, men synd bara att det är så himmla kul att jag inte kan sluta :P
Det stod ingenting i texten om varför söta pojkar inte kan ordna någonting ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback