Förövrigt

Jag vill ha denna:

Är väldigt förtjust i ordet förövrigt.  Det låter väldigt fint och prudentligt.
Över till dagens funderingar.

Jag är en hemmafru, jag känner det.
Idag har jag städat och tittar i skrivande stund på "Våra bästa år" och tycker att alla killar där med bar överkropp är våldsamt sexiga. Förövrigt så undrar jag när alla i den serien kommer förstå att det är Marlena som är seriemördaren? Ett under att den där sierien har gått i snart 50 år eller så.
Det enda som fattas är en låda med chokladpraliner och en skrikande unge och så är jag den klassika hemmafrugan. Idag har jag även hunnit med att städa, laga mat.

Jag har varit ledig i två dagar men har redan myror i brallan och vill ut och göra något.
Det här med att sitta och bara glo är inte min melodi alls men vad kan man göra då? Gå på stan känns inte kul och ringa runt till alla som är upptagna på dagarna känns bara jobbig.
En jäkla tur att körkortet och träningen sätter igång snart.

Mina filmer jag beställde kom från CDON idag och jag blev som alltid glad.
Nu har jag även dessa i min samling:
1. Den gröna milen
2. Full metal jacket
3. Breakfeast Club plus en bonus film

Nu är det plugg och slit som väntar!
Ser fram emot imorrn då det ska "festas" till hemma hos Sandra.

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Det är samma som jag. Just därför ville jag vinna den plånboken.. Min är lite halvtrasig redan.. Och ändå fick jag den i julklapp..

Hhaha Shawn är het i den serien.. Mmm ;) Och Brady! :D

Postat av: becca

förövrigt har jag
en ixus 750 kamera haha xd

2008-02-05 @ 16:21:34
URL: http://photonbywe.blogg.se
Postat av: Lollo

kul med nya filmer att titta på!

2008-02-05 @ 16:56:45
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

ha en bra kväll!

2008-02-05 @ 19:38:52
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback