En rödhårig flickas funderingar

Idag har varit en bra dag och jag testade mitt rödhåriga hår som om någon vecka ska bli ännu mer rött på stan.
Det funkade och jag kände mig snygg
Jag skrev in mig på körskolan och hämtade ut konsärbiljetterna, har inte hunnit fixa det förbannade brevet men det tar jag i veckan.

Nu under kvällen har jag dock känt mig lite sviken, sådär som om folk inte riktigt bryr sig om mig men jag vet inte
Varje gång jag tänker på det suckar jag djupt och tänker "bläääää" sen följst av ett muttrande "vad fan".

Här kommer en bild på håret

 Ser lite sur ut men jag orkade inte posera så jag stirrade bara dumt in i kameran

Kommentarer
Postat av: Mr. Pitt

Sant klart man ska dyrka the Doors ;) vilken tur att jag inte har en hårig rygg då :)

Postat av: Nadja

It looks great!

2008-02-05 @ 12:11:17
URL: http://thencloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback