Det är morgon, jag kastar ett öga på The Montel Show och skäms

Jag har vaknat upp rätt tidigt för att vara en människa med inget ansvar på morgonen längre. Gick upp redan klockan 08 och ringde en massa samtal för att fixa med en massa annat för vilket det säkert kommer krävas fler samtal. Underbart

Förstår inte heller vitsen med "The Montel Show"? Det är så typiskt överdrivet och amerikanst, vissa avsnitt är nästan ren propaganda.

Nadja och jag var på Arbetesmuseet/Strykjärnet i onsdags. Vi poserade med utsällningsföremål och kände oss kulturella.

Den första utsällningen vi såg hette: 
 och var riktigt bra faktiskt. Handlade om ja ungdom och ungdomskulturer och jag blev lite sentimental och längtade efter sommar av det hela.

      

Nästa utsällning var: "Han i hennes ögon" av Britt Marie Trensmars

       

image202

Vi tog en paus och poserade lite i trapphuset

image207

image208

 

INDUSTRILAND - När Sverige blev modernt

Nadja diggar Tv'n och säger - Ohh fota mig när jag är Mando Diao 

O'boy från något decenium tillbaka.    och jag filosoferar på en bänk

       

image220

      

VAR GÅR GRÄNSEN - Om alkohol, arbetsliv och ansvar

 

image228

 Sist men inte minst fick jag och Nadja veta att vi inte dricker för mycket!



Kommentarer
Postat av: Linda

S: Blogg har blivit sjukt segt den senaste tiden. Vet inte varför.. Fast du hade ju en del bilder också ;) Jag brukar förminska mina lite, då går det snabbt värre :D HAHA!

Btw, diggade du grisen? ;)

Postat av: Linda

Justeja, glömde svara vad som händer i helgen. Imorn ska jag till Malmö på Malmö Open. En internationell tävling för funktionshindrade.. Sen på söndag ska jag passa den nya hunden som flyttar in hos oss imorgon.. Plugga ska jag nog också göra. Själv då? :)

2008-02-08 @ 16:29:34
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Mr. Pitt

Hehe jo den blir nog ruggig... control ska jag kolla upp och rose red orkar jag inte se..:P började att se den en gång men jag blev alldeles för arg för att orka se hela :) inte min typ av film...

män kan bli stenade och hängda men inte av otrohet... dock av andra saker.. tex knarklangare lever tufft i Iran,... men otrohet är lugnt :(

2008-02-08 @ 17:54:15
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback