Godmorgon!

Kanske inte for alla men for mig har i Holland. Jarno ligger fortfarande och sover och varat lilla paradisliknande forhallande har under de senaste tva dagarna storts att mycket. Nar jag kom hit var allting underbart, vi bodde i liten stuga vid havet, akte till Amsterdam (jag var fascinerad av allting) och allt var allmant bra. Jag antar att de tar har jag far lara mig att man inte kan fa allting. Ni ser jag ma ha en bra pojkvan och en bra relation med honom men det betyder inte att hans narmaste syster har samma asikt. Kanns bara jobbigt att inte fa lara kanna nagon eller fa en chans att bilda uppfattning innan allt blir fel. Det ska nog ga bra anda men jul och nyar borjar ga mot farligt olustiga kanslor fran mitt hall. Kanslan av att kanna sig i vagen och ovalkommen ar exempelvis ratt nara. Har verkar det inte heller obligatoriskt att fira jul den 24:e utan man kan ta det som tex Jarnos familj nu pa fredag. Annars ar allt bra har, just nu ar vi i Groningen. Ska val handla julklapp (aven till systern) och sen aka tillbaka till Jarnos hemstad Ommen.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hoppas att allt blir trevligt iaf, eran stuga låter supermysig. Jo Tanja sa att de har en santa claus som kommer den 5e dec redan. Tydligen ska han komma med en båt med några svartmålade hjälpredor, fan jag tänker bara på slavarbete jag, kolla upp det med Jarno. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback