Jag flyttar hemifrån om 7 dagar

Det går inte lite fort nu. Snart är jag utflugen ur hemmet och det känns båda bra och dåligt fortfarande.  Ser fram emot att jag fyller år om fyra dagar nu också. Känns lite skumt att fylla 20 och få en tvåa nu men det ska nog inte gå sämre för mig bara för det.

Den här helgen har annars varit händelserik och kul. I lördags så tog jag och familjen oss till IKEA i Linköping och handlade grejer till mig helt enkelt. Kändes för mig lite som att jag skämdes eftersom jag inte kunde köpa något själv och jag fick den där välbekanta  "- Jag känner mig skyldig", känslan i magen. Var tvungen att fråga både mamma och pappa tre tusen gånger om det var okej för att få tillräckligt med bekräftelse att det är det. Känner fortfarande att jag önskar jag hade råd att betala så de slapp men snart nog kommer jag nog kunna det. Blev väldigt rörd över hur de ansträngde sig och tog sig tid med allt jag ville se och hade världens tålamod. För att toppa det hela så bjöd de på McDonald's på vägen hem och jag blev tokigt lycklig.

På kvällen var det sen dags för 20 års fest hos Nadja. Temat var burleskklädsel och jag kan ju säga att Liza och resten tog det hela seriöst.

       

Kommentarer
Postat av: Michelle

Svar: Jag svarade på din kommentar i min blogg. Vågar inte skvallra på din när den är öppen, haha ;)

Postat av: BättanBÄTTAN

TJYV! Ja, jag kommer lägga upp fler bilder på facebook om du har en sån ;)

2008-08-11 @ 20:21:14
URL: http://raggasex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback