Jag flyttar hemifrån den 17:e augusti

Sitter här och funderar på att det är rätt snart. Jag har alltid varit självständig men samtidigt trivts att bo som jag gör nu.
Jag är redo att flytta och tror det går bra men samtidigt så känna det lite halvsorgligt. En epok i mitt liv är över och en ny med så mycket nytt väntar. För att få ordning på saker tänkte jag skriva en lista på saker och ting jag vet att jag har säkert idag. Bara för att få lite perspektiv innan allt det nya börjar rusa in och ta över.

Jag har:

1. ett nytt förhållande med en pojkvän jag äntligen har äkta känslor för.
2. en familj som nog vid det här laget efter snart 20 år tycker ganska bra om mig.
3. en helsikes massa Stephen King böcker och böcker överlag
4. en fin golvlampa som kommer bli så mysig i mitt nya rum
5. ett fåtal riktigt bra vänner jag kan lita på och prata med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback