Skolansökan

Allt är klart nu och ska skickas imorgon.
Hoppas, hoppas verkligen att det förbannade personligabrevet är bra nu!

Det här med att inte veta något som kan påverka mig rikigt gör så att jag drömmer underliga drömmar. Drömmar om hur jag den 14:e april inte hinner till brevlådan innan kl 16 så min ansökan inte hinner fram till dem innan den 15:e april som är den sista ansökningsdagen. Drömmar om hur jag hela tiden blir avbruten, att något kommer i vägen eller så när jag ska skicka min ansökan och den senaste drömmen - att jag faktiskt råkar slänga brevet där det står att jag kommit in och ska bekräfta min plats innan ett visst datum!

Jag skickar ansökan imorgon så kanske jag slipper vakna upp mitt i natten och vara helt förvirrad och förkrossad över att jag glömt/missat att skicka in ansökan och bekräfta min plats.

Kommentarer
Postat av: Linda

S: DAMN! Jag är fan inte feminim. Alls. HAHA! Fan va grejjor jag fick veta om mig själv nu :D Fan va great. Du har löst mina mysterier :D

Vart söker du för att komma in? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback