Parship.se

Ni har säkert alla sett reklamen om parship.se där man kan hitta kärleken, själsfränden blablabla på nätet. Vad som uppenbarligen ska skilja denna nätdejting sajt från andra sajter där desperata och skumma människor hänger är att här får man göra ett personlighets test som är vetenskapligt baserat och testat.

Jag som alltid är nyfiken på test eller listor gick in och gjorde testet för någon vecka sen...till min stora besvikelse visade sig testets syfte enbart vara att para ihop mig med andra som då ska ha fått liknande resultat som jag.
Nu straffas jag riktigt ordentligt för min nyfikenet eftersom jag får omkring tre nyhetsbrev om dagen från denna sajt, de går verkligen in för att driva folk till vansinne och para ihop dem med någon mysko människa. Jag vill gärna tro att jag kan hitta mig en partner själv utan hjälp av internetsajter och liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback