Om jag säljer mig själv till henne, ger hon mig sex då?

Jag är inte så mycket för att berätta saker rakt ut om folk i bloggen men nu när jag stött på denna människa kan jag inte låta bli. Jag tar dock bort hans namn för säkerhets skull.


Killen säger:

Men det är bra att du inte är någon tofflig med iaf

Angelique Papillon säger:

är du det?

Killen säger:

jag var det, men jag har utvecklats

Angelique Papillon säger:

ja ni tvillingar är ju inte alltid de som ryter högst

Killen säger:

hehe

Killen säger:

Men när jag blir sur så dödar min blick

Angelique Papillon säger:

hahah

Angelique Papillon säger:

ni blir ju bara tysta

Killen säger:

Precis... när jag blir tyst så reagerar folk. Jag behöver liksom inte göra nått, för ajg är alltid glad och sprallig, men blir jag tyst och allvarlig, då skärper sig folk

Killen säger:

Jag har grym pondus ibland 

Angelique Papillon säger:

äsch vad du smickrar dig själv

    Killen säger:

ja  

Killen säger:

men jag ser fan läskig ut

Angelique Papillon säger:

ehh okej

Killen säger:

seriemördarutseende liksom 

Angelique Papillon säger:

tycker jag inte

Killen säger:

du har inte sett mig sur 

     Killen säger:

synd att jag inte har datakabeln här, för jag ha en bild på mobilen från förra fredagen. Trampade snett när jag skulle ta en bild och surnar till lite... ser ut som jag ska ta och möta mannen som typ slagit min syster  

Killen säger:

Snaggad, vältränad, och ser ond ut

Angelique Papillon säger:

okej sluta med självsmickret nu

Killen säger:

jag vet inte varför... jag kan inte sluta

Angelique Papillon säger:

det är lite pinsamt om jag ska vara helt ärlig


Kommentarer
Postat av: Himani

hahah, synd om killen.

Postat av: Himani

haha. Ja, så sant! blir helt confused om vilken jag ska välja när någon frågar vilken favoritlåt man har :p

2008-04-20 @ 13:39:40
URL: http://hds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback