Lite uppdatering

Det här med att inte ha Internet strular verkligen till det för mig. Jag ligger efter en hel vecka med allt från Folkbladet till annat. Ska ta tag i saker och ting imrgon och försöka mig på och fixa detta.

Under dagen har jag funderat på följande fråga/tanke - Om man gjort något fel och det är hugget i sten att man är skyldig - varför ber man om ursäkt utan att ge en förklaring? Vi fungerar alla olika och jag kan ta det men jag blir förvånad bara att man tycker att en ursäkt räcker men förklaringen som egentligen är kärnan i allting försöker man stoppa under mattan?

Nu ska jag inte bli negativ och nedtyngd utan istället fokusera på Nadjas och min resa. Har en hel del annat att fixa med och jag är väldigt nervös över alla ansökningar som det känns som om ingen kommer bry sig om. Som om de kommer glömma bort mig....
Ja just det, vill bara tala om att jag är stolt över mig själv. Vi var ute igår och ni vet hur det är, två timmar innan stället stänger beställer man in något mer att dricka? Den där sista drickan får en alltid att bli seg och ger en huvudvärk men framför allt en ledsen plånbok och irriterat humör. Varför jag är stolt då? Jo jag lyckades undvika detta, vaknade imorse kl 08 pigg som tusan och studsade upp och fixade med en massa saker.

Har egentligen en massa annat jag vill skriva men det får komma senare i veckan när Internet kommer till min dator. Ska svara på lite kommentarer då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback