Lite ledsamt

Jag ser mig själv inte som någon ytlig som blir lycklig av prylar eller pengar. Jag tycker att det är skitkul men jag blir liksom inte lycklig av sånt. Blir mer lycklig av att ge bort saker eller liknande.

Dock hände en lite tråkig sak igår. Jag hade köpt en väldigt fin tröja från Indiska och har tvättat den i tvättmaskin för första gången. När jag sedan tog ut den och lät den torka såg jag misstänksamma fläckar på den? Det visade sig att tvättmedlet klumpat ihop sig på min tröja och blekt tyget så det ser helt fläckigt ut. Jag blev lite sådär ledsen eftersom jag betalat för den och den var helt ny. Idag köpte jag en ny exakt likadan men inte fan är det kul att betala dubbla pengar för samma vara.

image284

Inte kul när en ny tröja ser ut såhär efter en tvätt på grund av dåligt tvättmedel!

Kommentarer
Postat av: Linn

vilken bra kommentar du hade, jag håller helt med

Postat av: Michelle

Men gud så störigt!!!! Så ska det ju inte kunna bli?

2008-04-09 @ 12:51:02
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback