Idag är en bra dag

Det är det verkligen för det känns. Vi kör på en sedvanlig lista.

1. Jag har kallats till intervju av en folkhögskola i maj
2. Resan till Rom är betald
3. Jag har deklarerat och får pengar i juni
4. Solen skiner och jag är lycklig
5. Jag drömde att jag var modell inatt och känner mig lite som en idag
6. Imorgon fyller jag i min tatuering
7. På torsdag får jag linser
8. Jag ska fika med Ena och försöka klura ut vad hon gör i sommar
9. Vet ni vad, jag är fasiken nöjd, på riktigt alltså, de går bra och jag mår helt ärligt bra. Visst det finns saker som stör mig lite men det är inget mot allt som känns bra och är bra.
10. Jag undrar när jag egentligen började inse att må bra är bättre än att vara miserabel?


Kommentarer
Postat av: Michelle

Fan vad skönt med sådana där bra dagar! =)

Postat av: Himani

haha i wish i could! hur kostade det då?

2008-04-22 @ 20:00:00
URL: http://hds.blogg.se
Postat av: Michelle

Svar: Men åh vad kul! Vilken av de skolorna är det som du helst vill komma in på? Jag tror att du kommer få gå på intervju på båda, jag sökte ju 7 skolor när jag skulle börja plugga, och jag skulle komma på intervju till 6 av dem. Bla båda de två skolorna som du har sökt =) Dock åkte jag bara på intervju till min nuvarande skola, eftersom det var den jag helst ville gå på (Och jag kom in direkt, haha) Berätta när du fått mer svar =)
Examensarbetet drar igång v 19, så just nu har vi annat i skolan, webbjournalistik. Sommarjobbet börjar v 26, så det är ett tag kvar dit, hehe. =) Krams!

2008-04-23 @ 09:24:36
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback