We don't do cheap boys

För ett bra tag sedan hade jag och Kamala kontakt med en halvsvensk/halv indisk kille som av någon anledning i början verkade lovande. Sen insåg vi att så var inte fallet

Hans förslag på dejt  var  - Att jag bjuder på te som kostar 15 kr
- Att han och Kamala ska åka pulka...... och han har ingen pulka


Samtal mellan mig och Kamala om denna generösa man på msn:

kamala säger:

jävla R skriver till mig

Amra - www.amrasfinablogg.blogg.se säger:

hahah va??

kamala säger:

ja, vi har inte pratat på flera månader så skriver han

kamala säger:

han ska väl tigga pengar eller ngt

Amra - www.amrasfinablogg.blogg.se säger:
säg till honom: det är lite försent för pulka nu idiot!

kamala säger:

HAHAHAHAHAHAH

Amra - www.amrasfinablogg.blogg.se säger:
hahahahahahaha

Amra - www.amrasfinablogg.blogg.se säger:
vad vill han då?

kamala säger:

nae jag vet inte, han frågade vad jag gör nu för tiden, jag svarade och ställde samma fråga så säger han: sitter här

kamala säger:

KUL liv

Amra - www.amrasfinablogg.blogg.se säger:

shit vad länge han måste suttit vid datan! :P

kamala säger:

han har loggat ut

Amra - www.amrasfinablogg.blogg.se säger:

fan

Amra - www.amrasfinablogg.blogg.se säger:

han märkte väl att vibben för att fråga om pengar inte var rätt


Kommentarer
Postat av: kamala

sjukt manlig karl det där, ens inte råd med 15 kr till te. ÄCKEL

2007-09-13 @ 17:25:49
Postat av: Sara

fyfan hahahah sikken dum en :P

Postat av: Isak

haha, en snål indier, coolt;D.

2007-09-14 @ 08:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback