Om jag försvinner i Molkom.... leta efter mig

Det har varit en stillastående period med mycket rutiner... Jag hatar rutiner och vardag dvs när jag märker att jag följer rutiner och har en vanlig vardag

Imorgon blir det jobbet (ännu en rutin) igen vilket är rätt okej. Bättre att arbeta än att inte arbeta antar jag men inom en snar framtid måste jag vidare.



Igår hade Jossan sitt kalas där höjdpunkten var såsen vi fick till maten. Den var verkligen jättegod. Förutom såsen(som var en godare variant på brunsås än vad jag kan tillaga) fick vi även kyckling och potatisgratäng. Jag var helnöjd och nyktrast av bunten. Efter festen skulle alla ut men jag var tvungen att ta mig hem eftersom jag var pank och tjurig vilket bara hade förstört för alla andra senare.



Nu på fredag får Toni besök.... av mig! Jag ska ta mig till Karlsstad och sen sätta mig på någon buss, åka till något ställe som heter Molkom för att hälsa på honom och se hur han har det. Känns nästan som om hans skola ligger mitt i skogen som i alla "Fredagen den 13:e" filmer. Har jag inte hört av mig till nästa söndag bör ni vara oroliga och leta efter mig.


Kommentarer
Postat av: Toni

Fredagen den 13e är kanske en överdrift, men det är nog ingen dum liknelse. Smala Sussie utspelar sig exempelvis i Molkom... Sen har jag ju också ett rykte om att vara en falig snubbe med farliga tendenser, så akta dig!

Postat av: Amra

Toni: Hahah jag sa väl aldrig att du var farlig? Jag menade självklart att de skulle komma och leta efter mig om du misslyckades med att försvara mig ^^

2007-09-16 @ 21:05:20
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: Becka

tja, du får väl se till att inte försvinna därborta, vem ska annars bli min lesbiska danspartner? för övrigt har jag ett luftgevär, jag kan ge det till dig, du vet, för att jaga iväg unwanted atention :)

2007-09-17 @ 13:58:06
Postat av: josefine

haha vad trevligt att såsen smakade :P, Ja lovar vi letar efter dig hahah

2007-09-17 @ 14:14:06
Postat av: Amra

Becka - Jag tar gärna ditt luftgevär för man vet aldrig vad folk i små städer kan få för sig att göra med en oskyldig och snäll flicka som mig själv :P Det de inte vet är att vi påbörjar vår karriär som lesbiska salsadansare om tre veckor :P
Jossan: Hahah du får typ ta med idg den såsen ist för ostbågar nästa filmkväll :P

2007-09-17 @ 17:13:11
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: Becka

Du kan få luftgeväret för oönskad uppmärksamhet här i norrköping också tycker jag

2007-09-19 @ 20:14:25
Postat av: Amra

tack becka, det skulle faktiskt behövas... speciellt när det gäller nattliga telefonsamtal

2007-09-19 @ 22:15:26
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback