Nisse tar över utekvällarna....och ingen går säker på kort

      


Utekväll i lördags.....
Jag sitter vid datan runt kl 21:30 och är fast besluten att slinka ned i mitt nattlinne och tillbringa natten med Stephen King men icke! Sandra lyckades inspirera mig till att gå ut genom att dela med sig att hon sitter och förfestar på vin helt själv hemma :P
Sen kom söta Becka och sa att hon bjude rpå en öl om jag följer med..... och då blev jag sugen som tusan på att festa :P
Sara hängde på och det blev en toppenkväll ^^^

MEN som ni kan upptäckta på kort var även Nisse med.... han sitter där stolt på min panna och myser med sin röda närvaro på varje kort. Tack, tack Nisse ^^

Annars så har allting varit rätt bra ändå, jag tycker att man efter ett tag alltid fattar rätt beslut och inser vilka människor som är värda ens tillit och närvaro...... Jag hoppas bara att  man nu kan slippa mer tjafs och tråkigheter

Kommentarer
Postat av: thildy

Det är oftast de oplanerade utekvällarna som blir mest lyckade..

Postat av: thildy

Det är oftast de oplanerade utekvällarna som blir mest lyckade..

2007-09-04 @ 19:27:55
URL: http://mnl.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback