Jobb,jobb,jobb = pengar,pengar,pengar (samhällets gång)

Folkbladet
Rädda Barnens Ungdomsförening
Åka till Afrika
Dansa salsa
Åka till Kanada
Fixa med skolan

Jag är påväg, jag är påväg men för att uppnå allt detta så måste jag ha pengar och det jobbar jag för som tusan nu
Idag har varit en bra dag faktsikt, trots det roliga jag kommer skriva om strax
Här känts positivt med livet och som om jag faktiskt går framåt och det är bra!

Hahahahah

Amra - Näspetaren på jobbet :D

Hahah att det kan vara så viktigt att diskutera vidarevid jag faktiskt har petat mig i näsan eller icke :p
För er som undrar
- det har jag väl fanimej säkert gjort nångång under den månaden jag jobbat där :D

Jag hoppas dock att ni ändå tycker om mig och inser att det bara händer ibland.... inte typ hela tiden :P


Kommentarer
Postat av: Isak

nae, det är totalt omöjligt att tycka om dig då=D.

2007-09-07 @ 07:51:11
Postat av: Anonym

bra isak då fårhon som hon vill ! peta näsa amra

2007-09-07 @ 09:17:34
Postat av: Amra

jag ska, jag ska peta näsa helatiden =)

2007-09-07 @ 14:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback