Jag är inte van vid detta

Efter en väldigt jobbig vecka känns helgen som en befrielse för då kan man ägna sig åt den människa man aldrig kommer bli av med, när man ligger där död och kall kommer den fortfarande vara med - mig själv

Nu när helgen har börjat är det ungefär något i stil med det här:

- hej Amra

- ehh, hej Kafka?

- här är jag, titta hit

- ohh hej, hur är det med mig?

- ja du, det är det vi ska köra över fort som tusan för du har varken tid eller människor som orkar med dig

- jaha ja då vet jag

- mm

Det har varit en jobbig vecka på jobbet men jag antar att det är bättre att vara sig själv än att inte vara alls. Idag började en ny tjej på mitt jobb som jag fastande lite för, hon var skön att prata med och verkade vara någon med båda fötterna på jorden... vi får väl se hur länge hon får jobba där nu.


Nu är det helg och imorgon är det tänkt att det ska bli utgång, svea och cromwell står på schemat vilket jag tycker verkar vara helt okej. Det blir ingen förfest för mig men däremot hänger jag nog på senare.

Idag var jag på stan med Saradenrara, vi åt pizza och diskuterade diverse saker, kom inte fram till något vettigt men hon hjälpte mig att välja en jättefin klänning som jag bara blev helt kär i när jag kom hem sen. Tack gud för Indiska, blir så less på att allt ska se likadant ut annars


Igår var det första mötet med Folkbladets redaktion och jag tog som vanligt på mig mycket att skriva men den här gången överträffade jag fan mig själv. Jag och Mathilda ska ut och supa nästa helg. Nu tror ni säkert att vi gör det bara för att vi är äckliga tonåringar med kort kjol och kåtglans i ögonvrån men icke! Vi ska göra det i enbart journalistiksyfte! Vi ska skriva om Norrköpings uteställen och göra en sorts rakning samt fråga folk vad de tycker, vi är inte helt klara med ideerna än men det kommer. Det viktigaste inslaget är dock att vi ska festa hela helgen (enbart i syfte att få till ett bra reportage självklart) och försöka fota samt komma ihåg vad tusan folk svarar på våra frågor samtidigt. Jag vet inte vad andra tycker men jag anser detta vara en strålande ide till ett reportage...


Nu har de sex på femman..... undrar om jag gör såna miner nångång? Hoppas inte, stackars, stackars män isf. Nicole Kidman ser iaf inte klok ut när hon har sex.....

Inte för att jag gör sånt äckel då, skulle aldrig falla mig in ^^

Nu kom jag att tänka på en sak - Hur vet man att man är bra i sängen? Alltså om man inte varit tillsammans riktigt länge och säger sånt till varandra hur vet man då?


Kommentarer
Postat av: Sara

hahah jag såg också den filmen ;P aaah vad bra att klänningen blev bra då =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback