Summering

Jag är så irriterad på mig själv
Rent allmänt
Jag verkar frustrera mig själv
Bläää... typ liknande

Fest hos Becka igår det var kul så länge det var kul men jag tror att alla vaknade med en rejäl dos av ångest nu på morgonen. Varför jag har ångest vet jag inte riktigt, jag antar att jag bara är en ängslig människa som är livrädd för att göra något opassande eller tappa kontrollen nångång.

Har annars varit en riktig seg dag, jag lyckades ta mig ut på stan med min syster och köpa ett par leggins medan syrran köpte en vinterjacka. Hennes tjattrande om livet sett ur en 12 årings synvinkel var uppmuntrande och jag kom fram till att saker och ting kanske inte är så dåliga ändå.

Den 29/10 kl 17.00 skall jag tatueras! Jag är nervös som en gnu redan nu men jag tror nog jag överlever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback