Krossad illusion

Jag sitter och tittar på Eddie Murphy (som jag är kär i) i filmen "The Nutty Professor".
Efter att ha tittat ett litet tag slår det mig att det där med att två förälskade människor rullar runt på stranden medan vågorna sköljer över dem inte fungerar det minsta.

Det ser så härligt och romantiskt ut men jag som faktiskt testat att göra så kan meddela att det inte fungerar.

1. Din bikini åker av när vågorna kommer (okej det kanske inte är en nackdel)
2. Ni kan inte ligga stil utan dras ned i vattnet drar sig tillbaka
3. Det är inte skönt att kyssas och bara få salt i munnen
4. Hur trevligt är det med sand mellan benen som sen tar flera dygn innan den kommer ut igen???

En tanke vi borde fundera på innan Spanien ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback