Det är inte upp till mig!

Dagen började bra men någonstans efter kl 15 stannade jag upp och tänkte - NEJ!

Jag blev bara så less på att vara förstående och säga - det är okej, jag förstår, det är lugnt!

Det värsta av allt att jag sen försöker hitta ursäkter och anledningar till folks beteende för att vara snäll och rättvis, göra rätt sak, vara rättvis, vara bra, inte få någon att må dåligt.... Idag är jag inte på det humöret

Jag vill inte hitta på ursäkter och anledningar åt folk när det är deras sak att presentera ursäkter och anledningar för mig om de vill fortsätta ha med mig att göra.


Idag är en sådan dag då jag faktiskt bara är less på att vara den förstående och den man kan komma till.
Det passar sig så länge dessa människor är i behov av stöd och hjälp. Så fort den perioden är över och jag kanske behöver stöd försvinner alla. Eller ja det kanske de inte gör, kanske upplever jag det bara så.... Äsch vad fan, jag försökte just ursäkta folk igen


Jag är inte hälften så dålig som jag tror att jag är så nu kan Kafka dra åt helvete!


image141

Henne vågade ingen behandla så som hon inte vara värd eller förtjänade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback