Utveckling

Den senaste tiden verkar hela mitt liv kretsat kring personlig och karriärmässig utveckling. Den karriärmässiga utvecklingen har för mig varit mer påtaglig då jag bevisat för mig själv att jag faktiskt kan prestera allt mer utan att bli stressad.
 Folkbladet är fortfarande lika kul och intressant som första dagen och jag funderar allvarligt på att gå praktiken ända till nyår. Det kan inte skada och jag får bara mer erfarenhet.

Valet står mellan att fortsätta på praktiken, stanna hemma eller ta något kasst jobb för att tjäna en slant. Jag är glad att pengar inte är så viktiga för mig så det får bli praktiken tror jag.


Den känslomässiga/mer personliga utvecklingen har jag inte alls reflekterat över förrän idag. Det slog mig att jag faktiskt har utvecklats även här och riktigt bra. Jag hanterar saker på ett så mycket bättre sätt nu än för 1,5 år sedan, på den korta tiden känns det som om jag blivit en ny människa på ett sätt. Med personlig utveckling kommer också nya insikter om människor och livet i allmänhet och det är ibland värt att släppa saker man tagit illa upp över och värdera det som är bra om det väger över. Saker och ting får ta sin tid helt enkelt


Haha, läste just igenom vad jag skrivit och det låter som om jag snackar skit, men det gör jag inte så jag tänker inte ändra i texten...


Över till annat:

Gissa vem jag ska få träffa och intervjua imorgon kl 18 vid filmstaden? Han ringde mig igår när jag fikade och sa - Hej, de Pontiak här!

Just det, jag ska få intervjua självaste Pontiak, han ska få berätta om sitt liv och hur kan blev känd och vad han sysslar med just nu. Vinkeln på artikeln kommer vara "youtube" och hur vissa uppmärksammats via det. Jag hoppas innerligt att Pontiak inte läser några av mina äldre inlägg där det jag annonserar ut en tävling.........


Kommentarer
Postat av: Sara

amraaa t5a en autograf till mig =D

Postat av: Amra

Sara: klart jag ska, jag kan be han komma till dig och ge dig en puss också :P

2007-11-07 @ 20:48:29
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: josefine

HAHAHAHAHA what intervjua pontiaK det måste du spela in!

2007-11-08 @ 08:45:30
Postat av: Becka

SKA DU INTERVJUVA PONTIAK? högsta vinsten amra

2007-11-08 @ 19:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback