Söderköping

Igår var jag på min allra första sörping fest och jag klarade mig helskinnad därifrån... ^^

Mathilda var ödmjuk nog att erbjuda mig en sovplats i hennes gigantiska säng och superfina rum och på det stora hela var det rätt kul.

Jag sörjer bara att vi inte fick sitta kvar i bubbelpoolen en längre stund. Bubbelpool är något jag ska försöka få mina päron att inse är en nödvändighet här i livet

Ikväll eller ja idag redan blir Sandra hela 18 år! Så det blir att ta sig till Söderköping ännu en gång och fira henne, sen drar vi vidare till Hugo

En allmän fundering:
Man känner verkligen när man umgås med rätt folk, det gör man
Det var inte alls rätt förut tycker jag men det kändes iaf bra igår tycker jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback