Its not the side-effects of the cocaine,Im thinking that it must be love

Jag har mycket att skriva om, många känslor och händelser att analysera, sätta stämpel på men idag är inte rätt dag för det.
Helgen har varit väldigt bra, väldigt kul och ingenting tråkigt i princip. Jag är fortfarande nöjd och glad med alla mina val och allt som händer runt omkring mig. Innan jag börjar skriva ned vad jag gjort i helgen är det en annan sak som jag klurat på här.

Jag har i flera nätter nu drömt att jag är gravid. Jag vaknar upp på morgonen och märker att jag håller händerna över magen som om jag försöker skydda mitt ofödda barn som ligger därinne? Det har känts läskigt och underligt att drömma sådant och även väldigt verkligt. Jag frågade mamma vad det beror på (mamma är rätt schysst på drömtolkningar) och hon sa att det betyder att något nytt i mitt liv kommer ske eller födas.
Trots att det uppenbarligen är en god dröm är det läskigt att drömma om ett barn man inte har än

Okej, nu till helgen
I fredags var jag, Sandra och Mathilda hemma hos mig och förfestade på Cosmopolitans Sandra blandade ihop. Det var hur trevligt somhelst och vi hade god tid på oss att vela inför klädval och killval. Kvällen fortsatte på Teaterbaren där vi av en fotograf blev ombedda att se sexiga ut på korten. Jag hoppas jag lyckades hyffsat, men ta en titt på nästa Nollelva och avgör själva.
Efter min och Mathildas lilla incident på toaletten drog vi oss vidare till Hugo som faktiskt var riktigt kul.
Jag lyckades snubbla på en liten trappa och ramla raklång i min fina röda klänning, yes, yes Det tyckte de andra uppenbarligen var skitkul

Jag spenderade tio minuter med att försöka klura ut om man verkligen kan ha ett glasöga eller om detta är en lögn men kom inte fram till något alls..... förbannat!

Lördagen spenderades med Mathilda och typ mat? Sandra var tvungen att åka tidigt eftersom hon hade en massa som behövde göras.
Jag och Mathilda sitter på Max under lördagen och är bakfulla. Båda äter för fullt och helt plötsligt får Mathilda en uppenbarelse och säger: Min kropp är mitt tempel, Amra.....
Bra sagt Mathilda, bra sagt
Sen blev det lite impuls shopping på Indiska. Jag fick med mig en tunika och en ursöt smyckeshängare.

Efter det tittade vi på Christiane F - Wir kinder vom BahnhofZoo och vi blev helt kära i Detlev den sötaste pojken någonsin!

image143

image144

image145

Ja, jag är medveten om att han är heroinmissbrukare och prostittuerad men vem bryr sig.

Idag har jag valt ut en bärbar dator som kommer hem till mig nu i veckan, pappa har gett mig en ny stereo och video som han även kopplat in och jag är allmänt nöjd.
Det enda jobbiga är att jag måste plugga som ett litet djur resten av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback