Det känns ändå rätt bra under allting

Idag har det varit en bra dag känner jag.

Jag skulle egentligen vilja komma med en massa skit om livet och allting men det behövs inte. Jag vet vad jag känner och tycker och det räcker ibland. Det är inte alltid man lyckas få andra att dela ens syn och förstå vad man menar men så är livet, ibland blir det bara skumt och ibland får man ta skit men man får ta med sig den erfarenheten och bli starkare.

okej, det blev lite skit ändå

Jag hade nog varit väldigt deprimerad som människa om det inte var så att jag har så himla mycket jag planerar och att allting känns så nära. Jag är nog rätt nöjd ändå men börjar känna mig färdig med Norrköping och allting som finns att hämta här. Funderar lite på om man inte ska dra iväg i vår efter skolansökningarna? Prag och tågluff känns mer än lockande och jag tror att jag vet precis vem jag ska få att åka med mig också.

Nu till en liten allmän fundering

Vad fan är grejen med att inte ha en tanke eller filosofi bakom någonting av det man gör och bara se till den senaste information man fått?

Ps: från och med imorgon ska jag aldrig mer skriva så man får läsa mellan raderna, ja om jag inte skriver om kärlek av något slag vill säga, då kan ni glömma att det blir ärligt någonstans, jag för feg
Annars är det bara rent och rakt på sak som gäller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback